Πέμπτη 30 Απριλίου 2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Διοίκησης του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Συνάδελφοι,

Με τη παρούσα ανακοίνωση, οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια απέναντι στον «ανώνυμο» συντάκτη της πρόσφατης ανακοίνωσης της σελίδας στο Facebook, Ανανεωτικής Αγωνιστικής Κίνησης (ονομασία παράταξης που συμμετείχε στις προηγούμενες εκλογές του σωματείου), ο οποίος φαίνεται πως έχει πάρει οριστικό διαζύγιο με την πραγματικότητα, την αλήθεια και το Καταστατικό του Συλλόγου μας.

Τρίτη 28 Απριλίου 2026

Ανακοίνωση για Εργασίες ύδρευσης στη πιάτσα Εργατικό

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους οδηγούς ΤΑΞΙ, ότι μετά από τηλεφωνική συνομιλία που έγινε σήμερα Τρίτη 28 Απριλιου 2026, πληροφορηθηκαμε ότι θα γίνουν εργασίες (ύδρευσης) από αύριο Τετάρτη 29 Απριλίου μέχρι και τη Τρίτη 4 Μαϊου 2026, στην Λεωφόρο Δημοκρατίας από το ύψος της Χαριλάου Τρικούπη μέχρι και την Αθανασίου Διάκου, και επομένως στη πιάτσα Ταξί στο Εργατικό δεν θα μπορείτε να σταθμεύετε για το διάστημα αυτό, έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες και τοποθετηθούν τα νέα ασφαλτικα. 

Παρασκευή 24 Απριλίου 2026

Συμμετοχή του Συλλόγου μας στη Διαβούλευση για το πρόγραμμα Step up.

ΠΡΟΣ: ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΣΒΑΚ / STEP UP 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 1. Γραφείο Δημάρχου Ηρακλείου

2. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων

3. Τμήμα Κυκλοφορίας & Τεχνική Υπηρεσία

4. Δημοτικές Παρατάξεις Ηρακλείου

ΥΠΟΨΙΝ: κ. Μανώλη Χατζηνικολάκη (euprograms@heraklion.gr)

20/4/2026



ΘΕΜΑ: Προτάσεις επι της ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ, του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου, για την Ενίσχυση της Βαδισιμότητας, της Πολυτροπικότητας και της Κοινωνικής Ασφάλειας στο Ηράκλειο.


Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου συμμετέχει στη δημόσια διαβούλευση για τη Στρατηγική «STEP UP» (Απόφαση 86/2026), καταθέτοντας ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο προτάσεων που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της πόλης, την ενίσχυση της τοπικής αγοράς και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας για όλους.

Δευτέρα 20 Απριλίου 2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τη Διάβαση Πεζών στη πιάτσα ΤΑΞΙ στη Πλατεία Ελευθερίας

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Μετά από επιστολές που λάβαμε από πολίτες, εφιστούμε την προσοχή των συναδέλφων που εισέρχονται στη πιάτσα ΤΑΞΙ της Αστοριας (Πλατεία Ελευθερίας) και συγκεκριμένα στο πίσω μέρος της πιάτσας, έναντι του Αγάλματος του Ελευθερίου Βενιζέλου, στο εξής θέμα:

Είναι απαραίτητο να διασφαλίζεται ότι η ράμπα ΑΜΕΑ και η Διάβαση των πεζών θα παραμένει ανά πάσα στιγμή ελεύθερη, και να μην καταλαμβάνεται για οποιοδήποτε λόγο από τα οχήματα ταξί. Παρακαλούνται όλοι οι συνάδελφοι να τοποθετούν τα οχήματά τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην εμποδίζεται η διέλευση των συμπολιτών μας από τη συγκεκριμένη διάβαση και να μην παρκάρουμε εκτός των θέσεων της διαγραμμισης της πιάτσας μας.

Η υπεύθυνη στάση όλων μας είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης και τη διατήρηση της καλής εικόνας του κλάδου μας.

Με εκτίμηση,

Πηγή: Google Maps


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ για την έκδοση της Ψηφιακής Ειδικής Κάρτας

ΘΕΜΑ: Υποχρέωση Έκδοσης και Ανάρτησης της Ψηφιακής Ειδικής Κάρτας Οδηγού ΤΑΞΙ

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία απο τις 16 Απριλίου 2026, είναι υποχρεωτική για όλους τους οδηγούς η έκδοση της Ψηφιακής Ειδικής Κάρτας.  

Μετά την έκδοσή της, οι συνάδελφοι οφείλουν:

  • Να εκτυπώσουν την ψηφιακή ειδική άδεια και να την έχουν αναρτημένη σε ορατό σημείο μέσα στο όχημα ΤΑΞΙ καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας τους.

Παρακαλούμε για την αποφυγή διοικητικών προστίμων και κυρώσεων σε περίπτωση τροχονομικού ελέγχου να προβείται άμεσα στη παραπάνω ενέργεια. Η κατοχή και η σωστή προβολή της κάρτας αποτελεί πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για τη νόμιμη εκτέλεση του έργου μας.

Κυριακή 5 Απριλίου 2026

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ Πολιτικής ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗΣ

Μετά την τελευταία μας ανακοίνωση, αναφέραμε οτι κάθε εβδομάδα θα εκδίδουμε ένα δελτίο τύπου για το νομοσχέδιο των πολυεθνικών και της καταστροφής των ΤΑΞΙ, που ψήφισαν οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με βουλευτές των Σπαρτιατών. 



ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, υπενθύμιση για το νομοσχέδιο ΚΥΡΑΝΑΚΗ

Η κυβέρνηση της ΝΔ, μετά και από τις