Παρότι διαπιστώσαμε με έκπληξη ότι στον αρχικό σχεδιασμό της ψηφιακής εφαρμογής "Heraklion Go" (Απρίλιος 2025) , η υπηρεσία ΤΑΞΙ ήταν εντελώς απούσα, αντιδράσαμε άμεσα. Ακολούθησαν αλλεπάλληλες συναντήσεις, καταθέσεις τεχνικών προτάσεων και διαρκής πίεση προς τους αρμόδιους φορείς, την αρμόδια υπηρεσία και τεχνική ομάδα του έργου αλλά και με σχετικά έγγραφα κατευθείαν στην υπεύθυνη του έργου στην εταιρεία διαχείρισης του προγράμματος στο εξωτερικό. Τονίσαμε ότι καμία εφαρμογή αστικής κινητικότητας δεν μπορεί να είναι ολοκληρωμένη χωρίς τον επαγγελματία οδηγό ΤΑΞΙ του Ηρακλείου και έτσι καταφέραμε να ανατρέψουμε τα δεδομένα και πλέον οι νόμιμες πιάτσες και τα τοπικά ραδιοδίκτυα είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή.
Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα παρακολοθούμε στενά τις εξελίξεις στο πρόγραμμα του Δήμου, για τυχόν αλλαγές ωστε να προσθετουμε αλλά και να επιβλέπουμε τυχόν νέες αλλαγες.
Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η Διοίκησή μας λειτούργησε με απόλυτη δικαιοσύνη και ενωτική διάθεση, χωρίς διαχωρισμούς, σεβόμενοι πλήρως το Ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου για τις πολυεθνικές εταιρείες. Στόχος μας ήταν να ενταχθούν και τα δύο τοπικά ραδιοδίκτυα της πόλης μας ως ίσα, στηρίζοντας αποκλειστικά τον επαγγελματία οδηγό ΤΑΞΙ και τις αυτοδιαχειριζόμενες δομές τους.
Ωστόσο, παρότι υιοθετήθηκαν οι τεχνικές μας παρατηρήσεις στην εφαρμογή του Δήμου και έγιναν οι σχετικές ενημερώσεις της εφαρμογής, δεν μπορούμε να αποσιωπήσουμε την έντονη δυσαρέσκεια και λύπη μας για την πρόσφατη απόφαση του ραδιοδικτύου "Candia" να προχωρήσει σε συνεργασία με δύο πολυεθνικές πλατφόρμες, και να αποφασίσουν τελικά τη διακοπή της προσπάθειας συνένωσης των συναδέλφων σε ένα μεγάλο αυτοδιαχειριζομενο φορέα.
Εμείς σαν διοίκηση, όσο μας το επιτρέπουν οι δυνάμεις μας, θα προσπαθήσουμε με επιμονή και υπομονή να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για την συνένωση όλων των συναδέλφων σε ένα σύγχρονο αυτοδιαχειριζομενο σχήμα από τα ίδια τα μέλη μας, αλλά δεν θα ανεχτούμε και τις φτηνές δικαιολογίες από μια μικρή μερίδα των συναδέλφων που μπροστά στο ατομικό τους κέρδος, δεν διστάζουν να βάλουν σε κίνδυνο μελλοντικά την ύπαρξη μας ως αυτόαπασχολούμενοι οδηγοί ταξί, παραπλανώντας πολλους από τους συναδέλφους μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου