Η 1η Μαΐου ειναι η ημέρα που συμβολίζει τους αγώνες και τις κατακτήσεις των εργαζομένων σε όλο τον κόσμο. Για εμάς, τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές οδηγούς ΤΑΞΙ, που περνάμε τη ζωή μας στο τιμόνι κάτω από αντίξοες συνθήκες, η ημέρα αυτή αποκτά ιδιαίτερο νόημα.
Ο κλάδος μας βρίσκεται καθημερινά στην πρώτη γραμμή, δίπλα στη κοινωνία, δίπλα στους πολίτες, δίπλα και στους επισκέπτες. Αντιμετωπίζουμε το αυξημένο κόστος διαβίωσης, την άνοδο της τιμής των καυσίμων, τη συνεχή φθορά των οχημάτων μας, την φορολογική και ασφαλιστικη επιβάρυνση και την επαγγελματική εξουθένωση.
Παράλληλα, παλεύουμε για τη διατήρηση της αξιοπρέπειας του επαγγέλματός μας απέναντι σε κάθε προσπάθεια υποβάθμισης του έργου μας, ενάντια στις νομοθετικές ρυθμίσεις - δώρο προς τις πολυεθνικές και τους κάθε λογής πειρατές των μεταφορών.
Η Πρωτομαγιά μας θυμίζει ότι τίποτα δεν χαρίζεται. Όσα δικαιώματα έχουμε σήμερα, τα κερδίσαμε με ενότητα και συλλογική δράση. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οφείλουμε να παραμείνουμε ενωμένοι για να διεκδικήσουμε:
- Δίκαιο φορολογικό και ασφαλιστικό πλαίσιο που να ανταποκρίνεται στο μεροκάματο μας, στα έξοδα μας και στο εισόδημα μας.
- Προστασία του μεταφορικού μας έργου απο τις κάθε λογής πολυεθνικές εταιρείες και τις πολιτικές επιδιώξεις απελευθέρωσης της δημοσίας χρήσης ΤΑΞΙ.
- Καλύτερες και ασφαλέστερες συνθήκες εργασίας για όλους τους συναδέλφους.
- Ενα σύγχρονο κόσμο χωρίς πολέμους και εξασφαλισμένες τις ανάγκες των πολιτών
Τιμούμε τους αγώνες του παρελθόντος, παλεύοντας για το μέλλον μας.
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου εύχεται σε όλους τους συναδέλφους και τις οικογένειές τους Καλή Πρωτομαγιά, με υγεία και δύναμη. Συνεχίζουμε να κρατάμε το επάγγελμα μας, με ψηλά το κεφάλι, προασπίζοντας το ταξί του αυτοαπασχολούμενου οδηγού, προσφέροντας τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους συμπολίτες μας.
Χρόνια Πολλά.
Ζήτω η Εργατική Πρωτομαγιά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου